2 tygodnie z ćwiczeń …. Jak odzyskać motywację

Wszyscy wiemy, jak ciężko jest dostać się do regularnej rutyny ćwiczeń i wszyscy prawdopodobnie wszyscy doświadczyliśmy, jak łatwiej jest wyślizgnąć się z rutyny i zacząć zwyczaj robić nic. 

Wielkie korzyści, które oferują ćwiczenia są wyjaśnione w wielu artykułach na tej stronie, więc nie muszę ich szczegółowo wyjaśniać. 

Więc dobrze się sprawdzasz podczas swojego programu ćwiczeń, rano wstajesz i uczestniczysz w lokalnym obozie startowym, widzisz korzyści fizyczne, a ty odczuwałeś psychologiczne korzyści, a także Poprawiła dietę i czujesz się dobrze! Więc… BAMM !!! Pójdziesz na noc, napij się nadmiarem alkoholu, pod koniec nocy pójdziesz do kebaby. 

sports

Obudź się następnego ranka, czując się okropnie, złą głową, czując się chory, więc robisz sobie wolny dzień. Brak snu z poprzedniej nocy oznacza, że ​​śpisz przez / może Wstawaj rano na obóz treningowy, nagle zaczynasz powoli opuścić swoją rutynę. 

Nie zapomniałeś, dlaczego ćwiczysz, ale motywacja do ćwiczeń zaczyna pogarszać się; Teraz przegapiliście trzy sesje z rzędu. Zanim się zorientujesz, minęło już dwa tygodnie, a ty wróciłeś do swoich złych nawyków, które sprawiły, że początkowo zajmujesz się ćwiczeniami i uczęszczasz na obóz rozruchowy … Najwyraźniej problem! Jesteś teraz w STREFIE NIEBEZPIECZNEJ! To nie koniec świata i wykonując kilka prostych kroków możemy wycisnąć się z strefy zagrożenia i wrócić do strefy treningowej, która sprawiła, że ​​czujesz się tak dobrze. 

1.Pozytywne rozmowy  

Powiedz sobie, dlaczego zacząłeś ćwiczyć i jak to sprawia, że ​​czujesz się dobrze. Może spojrzeć na stare zdjęcie siebie i powie sobie, że nie chcesz wracać do takiego stylu. Użyj motywacyjnych cytatów i obrazów, aby zmotywować się do ćwiczeń ponownie. 

2.Ustaw nowe cele  

sports

Ponieważ tymczasowo wyślizgiwszy się z regularnych ćwiczeń, najlepiej ustawić nowe, bardzo osiągalne cele krótkoterminowe. Pierwszym celem może być coś takiego jak posiadanie zdrowego posiłku po pracy, drugi cel pierwszego ćwiczenia o niskim natężeniu, który ułatwia ćwiczenie po osiągnięciu pierwszych kilku celów, po czym można zacząć powoli rozwijać się, aż wrócisz do swingu rzeczy. Nie rób tego! Ważne, aby kontynuować ustalanie celów mających na celu utrzymanie motywacji i dążenie do nowych pozytywnych rzeczy. 

3.Wykonywanie z partnerem / grupą  

Jeśli masz przyjaciela, z którym się ćwiczysz i uczęszczasz do obozu o dosłownie powiedz im & lsquo; przeciągnij mnie na jutro rano do obozu jubilerskiego; Ćwiczenia z partnerem / grupą przyjaciół mogą mieć olbrzymi wpływ na trwałość, aby móc się ćwiczyć. 

Więc weź swój śpiący wzór z powrotem na tor, jeśli chcesz tego wystarczy, poświęcisz noce, wykonując te kilka prostych kroków i zanim się zorientujesz, będziesz wracać na ścieżkę i zmierza w kierunku, w którym chcesz jechać . 

Boję się powiedzieć, że musisz zacząć już teraz! Bez pracy nie ma kołaczy!