5 wskazówek, jak osiągnąć nowy rok celów fitness

O tej porze roku … Czas skupić się na postanowieniach noworocznych. Wiele osób rozpoczyna program ćwiczeń, ale porzuci go przed Wielkanocą. Możesz jednak zwiększyć swoje szanse na długoterminowy sukces, jeśli zastosujesz się do tych pięciu prostych wskazówek, aby osiągnąć swoje cele fitness.

Określ swoją gotowość

Upewnij się, czy jesteś gotowy fizycznie i psychicznie, aby rozpocząć program ćwiczeń. Poinformuj swojego lekarza, że ​​chcesz rozpocząć treningi fitness i chcesz się upewnić, że jesteś na tyle zdrowy, aby zacząć. Kiedy już jesteś fizycznie oczyszczony, aby kontynuować, rozważ swoją mentalną gotowość. Jak prawdopodobnie będziesz trzymać się programu ćwiczeń, gdy zaczniesz? Chociaż istnieje wiele czynników do rozważenia, trzy są najważniejsze.

Bardziej prawdopodobne jest, że odniesiesz sukces, jeśli:

 

  • Miej pewność co do swojej zdolności do ćwiczeń.
  • Otrzymuj zachęty i wsparcie od osób najbliżej Ciebie.
  • Weź udział w przyjemnej formie ćwiczeń.

Utwórz plan

Przed rozpoczęciem programu ćwiczeń odpowiedz na trzy pytania. Po pierwsze, kiedy będziesz ćwiczyć? Zidentyfikuj trzy dni i godziny, które są dla Ciebie wygodne i trzymaj się tych dni, abyś

 

ćwiczył o tej samej porze każdego tygodnia. Po drugie, jakiego rodzaju ćwiczenia zrobisz? Najlepszy rodzaj ćwiczeń to taki, który lubisz. Nie przejmuj się tym, co robią inni; wybierz ćwiczenie, które działa dla Ciebie. Wybierz spośród takich aktywności, jak chodzenie, jazda na rowerze, bieganie, pływanie, podnoszenie ciężarów, jazda na łyżwach, taniec, golf, piłka ręczna, tenis i

Utwórz plan fitness

koszykówka. Po trzecie, ile czasu będziesz ćwiczyć? Zacznij od zaledwie 10 minut na sesję i powoli buduj do co najmniej 30 minut na trening.

Przyprowadź przyjaciela

Może znasz kogoś, kto zdecydował się rozpocząć ćwiczenie w Nowym Roku. Rozpocznij swoją podróż fitness razem. Zwiększy Twoje szanse na sukces, a będziesz miał więcej zabawy. Aby to zadziałało, musisz znaleźć ćwiczenie, które oboje lubicie. Może to stanowić wyzwanie, ale warto, ponieważ partner ćwiczeń zapewnia system wsparcia, pozytywne doświadczenia społeczne i inspirację. Będą chwile, kiedy nie masz ochoty ćwiczyć, a partner może być tylko motywacją do podjęcia.

Spokojnie

Pomyśl o swojej rezolucji jako o trwającym całe życie zobowiązaniu do zdrowszego stylu życia. O wiele bardziej prawdopodobne jest, że odniesiesz sukces na początku. Na przykład, możesz zobaczyć ludzi ćwiczących z bardzo dużą intensywnością, ale powinieneś zacząć od ćwiczeń o niskiej lub umiarkowanej intensywności. Możesz znać ludzi, którzy trenują sześć dni w tygodniu, ale dobrze jest zacząć od trzech. Możesz zobaczyć ludzi angażujących się w różnorodne zajęcia fizyczne, ale 15-minutowy spacer przez trzy dni w tygodniu to świetne miejsce na rozpoczęcie.

keep calm fitness

Bądź realistą

Jednym z największych problemów z postanowieniami noworocznymi jest to, że mogą być wyjątkowo niepraktyczne. Jeśli postawisz sobie cel polegający na wygraniu jackpota na stronie głównej, podczas gdy nigdy wcześniej nie grałeś na automatach, przegrasz nieszczęśliwie. Wszystko wymaga czasu i praktyki, czy to hazardu, czy ćwiczeń. Wyznaczanie celów to świetny pomysł, ale upewnij się, że są realistyczne i wykonalne. Na przykład cel polegający na straceniu 2 kilogramów do Wielkanocy lub wygraniu 200 złotych jest zarówno rozsądny, jak i możliwy do osiągnięcia. Tak więc celem jest ukończenie 100 kilometrów przez letnie wakacje. I odwrotnie, cel ukończenia maratonu przed tą datą jest nierealistyczny i potencjalnie niebezpieczny dla początkujących biegaczy. Pomyśl o tym, jakbyś budował dom. Zacznij powoli (tj. O niskiej intensywności i czasie trwania), rozwijaj solidny fundament sprawności, a następnie buduj na tym fundamencie, gdy poprawisz swoją kondycję.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *