Czy fitness jest zawsze jest zdrowy?

W dzisiejszych czasach dużo się mówi o ćwiczeniach. Uniwersytety i instytucje medyczne stale zachęcają społeczeństwo do zwiększenia aktywności fizycznej. Siłownie, profesjonaliści fitness i producenci sprzętu do ćwiczeń emitują niezliczone reklamy i reklamy prasowe, twierdząc, że ich produkty lub usługi mogą pomóc w bardziej wydajnym ćwiczeniu. Nawet w codziennych rozmowach ludzie lubią dyskutować o swojej pasji lub lęku przed ćwiczeniami.

Bez względu na to, czy go kochasz, czy go nienawidzisz, ćwiczenie może generować zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki. Jedyne, co nie będzie miało negatywnych skutków, to darmowe pieniądze. I gdzie zawsze możesz znaleźć darmowe pieniądze? W internetowym kasynie! Kasyna online zawsze oferują darmowe spiny bez depozytu.

Urazy związane z ćwiczeniami

Pomimo wszystkich fizycznych i psychologicznych korzyści związanych z ćwiczeniami, ćwiczenia fizyczne wiążą się z ryzykiem obrażeń. Typowe obrażenia związane z ćwiczeniami obejmują naciągnięte mięśnie, skręcenia, odkształcenia, złamania, złamania i zwichnięcia. Bardziej prawdopodobne jest, że doznasz kontuzji podczas ćwiczeń, jeśli jesteś poza postacią, nie założysz odzieży ochronnej, nieprawidłowo wykonasz ruchy ruchowe lub nieprawidłowo użyjesz sprzętu do ćwiczeń. Aby zmniejszyć ryzyko odniesienia obrażeń podczas ćwiczeń, unikaj wykonywania ćwiczeń wykraczających poza fizyczne możliwości. Zawsze noś niezbędny sprzęt ochronny, w tym obuwie wspomagające, hełmy i nakolanniki. Upewnij się, że prawidłowo korzystasz ze sprzętu do ćwiczeń, postępując zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez producenta.

 

Obsesja na punkcie ćwiczeń

Ćwiczenia są ważnym elementem radzenia sobie ze zdrowiem, ale nadmierna kondycja fizyczna może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Zbyt częste ćwiczenia mogą spowodować poparzenia ciała i zwiększyć ryzyko kontuzji. Obsesyjność na punkcie swojej wagi i obrazu ciała może prowadzić do niskiej samooceny. Jeśli spędzasz zbyt dużo czasu na siłowni, możesz rozwinąć niezdrowe podejście do roli ćwiczeń. Ćwiczenie powinno być częścią twojego życia, a nie całego życia. Stwórz wygodną, ​​zdrową rutynę ćwiczeń, która sprawdzi się bez wypalania.

Przetrenowanie

Przetrenowanie może mieć kilka negatywnych skutków dla twojego stanu, takich jak słabnięcie i spowolnienie. Bycie w stanie przetrenowanym może również zwiększyć ryzyko obrażeń. To nie jest coś, co rozwija się po pojedynczej sesji treningowej lub nawet krótkim cyklu treningowym; przetrenowanie wymaga czasu. Odzyskanie z przetrenowania również wymaga czasu. Skonsultuj się z lekarzem przed rozpoczęciem diety lub programu ćwiczeń.

 

A post shared by Jan (@jan_hudacek) on

Przetrenowanie to brak równowagi pomiędzy treningiem a zdolnością twojego ciała do regeneracji. To nie jest tylko kwestia zmęczenia od kilku treningów, ale stan, w którym układ hormonalny twojego ciała jest zestresowany ponad jego zdolność do promowania zdrowienia po treningu. Objawy przetrenowania obejmują osłabienie, brak apetytu, bezsenność i depresję. Nie ma metody precyzyjnego określenia, kiedy osiągnięto stan przetrenowany. Odzyskiwanie może trwać od tygodni do miesięcy.

Przetrenowanie może zmniejszyć siłę wtórną do depresji układu neuroendokrynnego. Różne reakcje na przetrenowanie z ćwiczeń oporowych mogą wystąpić w zależności od tego, dlaczego jesteś przetrenowany. Bez względu na płeć, jeśli poziom testosteronu obniża się, nie będziesz w stanie skutecznie zregenerować stresu. To zarówno ogranicza postępy, jak i zwiększa ryzyko dalszego przetrenowania, jeśli spróbujesz się rozwijać. Twój poziom kortyzolu wzrośnie, a kortyzol jest hormonem, który promuje zanik mięśni i magazynowanie tłuszczu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *